Post by nistforriocilla on Feb 12, 2022 14:42:26 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Last Day on Earth: Survival 2022 version ▞▞▞
Spillet var morsomt, helt til du dør. Jeg har dødd noen ganger og gikk umiddelbart tilbake til området jeg var i, dvs. skoger eller klipper og hadde ingen kropp der. Ikke hele tiden, men de siste 3 gangene, kunne jeg ikke finne noen kropp og mistet mange gode ting som jeg hadde på meg fra plyndring eller verktøy og våpen og klær. Dette er VELDIG VELDIG frustrerende. Jeg kunne forstå om det var et "event" område som konvoi eller et spesielt sted som dukket opp, men ikke med umiddelbart å gå tilbake til et statisk område.
Gjenomført
Det er ikke et dårlig spill, jeg er avhengig. Men å være en stort sett "gratis" spiller gjør det ekstremt vanskelig å komme videre og overleve. Jeg har dødd... Mye... Det er veldig lønnsomt å spille. Jeg har gjort innkjøp for energi fordi jeg er innlagt. Hvis du kjøper deg til bra utstyr, er jeg sikker på at det kan bli mye morsommere. Forholdet mellom energi og forbruk er forferdelig. Hvis du bruker gange, kan du kanskje spille i 5 minutter etter hver 30+, og du kan bare reise til omtrent 3 steder om dagen med energi. Trenger å være mer "gratis" vennlig.
De er får lett til og få bra ting gå til bunker alfa de er igjen zombier der
Jeg liker dette spillet. Men du blir ikke sterkere, mer helse eller mer skade. Og noen ganger tar det evigheter å laste, og du kan ikke løpe eller noe når lasteskjermen er oppe. Så du dør av zombier eller spillere mens du venter på å få spillet lastet. Våpen og våpen har for kort holdbarhet. Hvorfor ikke lage en server eller noe, som spillere kan ha rustning og våpen har 2 eller 4 ganger mer holdbarhet eller enkle fiender, mat og vann har lengre tid til å spise eller drikke igjen? Og hvorfor ha 2 gule bunkere nær basen og en grønn langt fra land? Kun helikopter eller amfibietruck kan få den tilbake? Vennligst gjør noe for å lage en enkel modus eller noe
elsker spillet startet en ny konto siden jeg mistet hovedkontoen min, men jeg betalte mye og jeg var på julearrangementet, og siden den nye issjefen døde jeg 3 ganger etter det beseiret jeg den, men jeg mistet 3 arr, alt medic-ting Tacticap-ryggsekken min neste død gjenstandene fortapt, men vær så snill, nerf den nye sjefen vennene mine sliter med denne nye sjefen til en av mine andre venner var så ferdig med dette han brukte en jukse-app og 1 treff drepe med en pistol robot nick er greit at en gjør men den nye sjefen er en no go
Artig spill. Du kan bruke mye tid på å ha det gøy. Zombiehorder, bossnzombier og andre spillere holder det utfordrende. Den eneste ulempen er ingen historie.
Jeg endrer min 5* til 1* fordi det er en irriterende feil der spillet ditt krasjer og lastingen vil fryse for alltid, du mister progresjonen OG PENGER hvis du kjøpte noe. Jeg leste om dette, og denne feilen har eksistert i årevis, og utviklerne gjør INGENTING med det.
Et bra spill, men har ingen sikkerhet mot hackere, jeg jobber meg opp til lvl 50 og neste dag vil jeg spille mer, noen har tatt spillet mitt og erstattet det med et nystartet på lvl 2, alt arbeidet mitt og penger en har brukt var borte. Jeg sender en melding til spilladministrasjonen der de sier at du fikk svar om ca. 2 timer, nå har det gått 12 timer og ingen svar. Spar pengene dine og finn et annet spill å spille. 😠
Jeg bruker lang tid på å bygge opp basen min, og jeg tror endelig at jeg kan spille spillet, MEN INGEN sverm av zombier ødelegger basen min om og om igjen og det er ikke mulig å komme videre. Gratis å spille, betal for å nyte
Hallo! Kan du inkludere kjøleskapet i belønningene dine i neste sesong. Jeg savnet sesongen med kjøleskapet som belønning. Fordi jeg jobber til sjøs og internett til sjøs er ikke alltid tilgjengelig. Uansett fantastisk som alltid. Har spilt i 3 år nå. Fortsett det gode arbeidet. Sterkt anbefalt spill for de som leter etter spennings- og overlevelsesspill.
Jeg nyter spillet så langt, skulle ønske det ikke var en popup hver gang jeg lager noe for å kjøpe det i stedet, og nå laster ikke spillet av en eller annen grunn og sitter fast på en svart skjerm.
Bror å drepe vanlige zombier må være mer givende som å legge til mer tøy eller tau, det er en midje av nærkamper og gi en spesiell kasse når du dreper ryddet den infiserte skogen, det er bare en midje av våpen
Selv om du betaler, er det ingen fremgang etter et visst punkt. Kun tomme løfter fra utviklerne.
Den er litt vanskelig
Vennligst la meg åpne min siste dag på jorden-appen Jeg har sendt inn problemet i hjelpetjenesten, men jeg kan fortsatt ikke åpne appen den sitter fast i lasteskjermen, hvorfor lar du dette skje. Jeg har fortsatt 24,6 GB lagringsplass igjen, og jeg har en stabil WIFI så hva er problemet.
Jeg elsket spillet før. Spilte den litt selv gjorde det bra nivåmessig. Nå har jeg installert spillet igjen. Den går ikke forbi lasteskjermen. Jeg har ventet i ca 30 minutter allerede. Fortsatt. Ingenting.
Veldig skuffet, mistet omtrent 50 av hver røde, gule og grønne bunkersbilletter på grunn av tilkoblingsproblemer til serveren, gikk tilbake for å plyndre kroppen min og fikk ikke tilgang til liket på grunn av lag og ble drept. For alltid å miste mine hardt opptjente billetter. 🎟 🎫 vil endre vurderingen min hvis jeg får kompensert for disse tapene
Last Day on Earth: Kemandirian Laga xxz
Last Day on Earth: Kemandirian Laga xxz
Har potensial til å bli et flott spill, men du kan ikke spille uten å bruke ekte penger og du får ikke engang det du betaler for, for ikke å nevne de faktiske prisene - det er et kjøp på $200 i spillet, du trenger ikke det, men det er fortsatt latterlig med tanke på at det bare er materialer for å bygge et rom. Hele premisset for energisystemet er latterlig, og spillet er sterkt i ubalanse med den store og horder. Utviklere: slutt å prøve å rane folk, når du betaler for en kasse bør du få gode varer - ikke en sjanse.
Last Day on Earth: Survival ஆக்ஷன் jcrm
Det første zombie-apokalipse-spillet som jeg liker, men det er et bitte lite problem med valpens sapwwing-hastighet er lav, som om jeg brukte to uker på å prøve å få en valp, men bare fikk en og jeg gikk inn i mange arrangementer med minst 30 airdrop gjennom hele to uker så bønner økte det flere bønner
Utmerket spill, verste støtten noensinne. Betalt for sesongpremien fikk ikke pakkene, be om hjelp i kundestøtte, og så stopper de til i dag, hjalp ikke i det hele tatt, jeg sender bildene og alt de ber om og ingenting, jeg skriver allerede en klage på riktig kontor!!!
Last Day on Earth: Kemandirian Aksi gxxa
Dette er et virkelig fantastisk spill. Men jeg har ikke vært i stand til å åpne spillet på grunn av en feilmelding som sier "kan ikke koble til serveren. Vennligst sjekk internettforbindelsen din", men saken er at jeg har en stabil internettforbindelse, men spillet nekter bare å åpne. Jeg vil virkelig sette pris på om du kan fikse dette problemet, for jeg liker dette spillet, takk på forhånd. Dette er ærlig talt den eneste grunnen til at de fire stjernene bortsett fra dette definitivt ville ha vært 5 stjerner.
det er ødelagt
Jeg synes det er gøy
Jeg elsker dette spillet. Men i dag er alt på russisk? Hvorfor?? Fiks dette nå eller jeg sletter dette spillet i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Når man oppdaterer spillet finner jeg ikke brukeren min
Var flott en stund, men den verste delen er ikke å få sjansen til å hente gjenstander etter døden..
Dette spillet er det beste mobile overlevelsesspillet jeg noen gang har spilt, grafikken og spillmekanikken er så fantastisk at jeg elsker det og en ting til jeg vil legge til i år, av en eller annen grunn synes jeg det er så vanskelig å modifisere våpen som jeg brukte opp mesteparten av ressursene mine og fullførte ikke engang moden, og jeg har spilt i 3 år, men fremgangen min tilbakestilte etter 2, så jeg har egentlig spilt i 1 år, men uansett er spillet fantastisk, og hvis du leser alt dette, burde virkelig tenke på å laste ned.
Jeg liker å spille dette spillet veldig godt, men det er mange problemer. Nummer 1 Lasteskjermen er ikke mye tid. Nummer 2 tilbys ikke så liten som andre spill. For eksempel Free Fire 10 Taka Ear Drop 30 Taka. Jeg tror den røde etiketten pleide å være 60, men nå er den økt mye, noe som er mye hardt arbeid. Jeg liker ikke dette fordi vi takker deg. Jeg håper du forstår og svarer meg.
Sist ga jeg 3 stjerner, men nå er jeg litt av hvorfor dere må opp i nivå og sånt, men takk for at du gjorde dette overlevelsesspillet fortsatt vanedannende, jeg ble eldre, så det er mer forståelig for meg nå, men dette er fortsatt en jeg vil at dere skal fortelle meg, så du vet at du kan samle ting med auto-knappen hvis du lvl 10 og du trenger å ha slike autopoeng, hvordan får du dem uten å kjøpe dem for penger
Absolutt elsker det. Jeg fikk så mye våpen og kule ting i denne julebegivenheten uten å bruke penger. Det er ikke veldig vanskelig å spille spillet som en gratisspiller, men det trenger litt sliping. Det ville vært kult om utviklere legger til noen flere fantastiske steder og gjenstander.
Spilte dette første gang den ble utgitt og ingenting har endret seg.....det lønner seg ikke engang å vinne det lønner seg å spille på en uendelig løkke. Tidtakerne er ikke i nærheten av nok til at du kan drive gårdsdrift. Du trenger alt fra 7 til 10 kanoner for til og med å prøve å rydde et sted å drive gård for en SJANSE for å få en motordel. Oppdrettsskogplasseringer for våpen er en hit og savner. Den store dukker opp alt for mye, og kostnadene for å lage våpen og utstyr for til og med gårdsskytevåpen er altfor høye. Du vil spille dette spillet og betal.
Da jeg spilte og telefonen ble tom for batteri, så ladet jeg telefonen men da jeg åpnet spille begynte jeg på lvl. 1!
bra spill vis du har lyst til å bruke lit tid på det
Jeg har spilt spillet litt mer, og det er fortsatt tregt, men ikke på en dårlig måte, først trodde jeg at raidingen var mer av spillet enn det er, og det er ingen ekte spillere bortsett fra i krateret, så lønn for å vinne er det ikke faktisk mulig bare betale for å komme videre. Jeg nyter spillet så langt, og det eneste virkelige problemet bortsett fra misforståelser er de ofte frakoblingene uavhengig av batterilading og wifi-styrke (nesten alltid over 400mbps), de løses raskt, men har fått meg til å drepe noen ganger.
Ja det er da litt bh :-)
Ikke bra at du må ha energi for og gå til andre steder
Den laster ikke for meg
Raid-systemet er dumt, i det minste kan det være en offline raid-beskyttelse
Så jeg gikk til bunkeren Alpha kom til 2-nivået døde og spillet feilet, og jeg kunne ikke plukke tingene mine mine suge fordi jeg fikk alle de gode tingene fra kamppasset og ikke gikk på grunn av en feil. Jeg håper å gi meg tingene mine tilbake alt jeg prøvde på var å få en stakkars for generatoren. Så jeg kunne bygge den. Jeg klandrer ikke spillskaperen fordi alle spill har feil.
Vel, det er sikkert gøy. Skulle ønske de ikke brukte den samme musikken om igjen, som at noen overlevende også trenger å jamme ut, vet du... I utgangspunktet ditt standard overlevelsesspill, men ikke bli motløs av anmeldelsen min, prøv det ut uansett. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal skrive anmeldelser ¯\_(ツ)_/¯
Det er bra, men det er et problem med å se en annonse for 15 energi. Jeg har sett 2 annonser og har ingen energi, så jeg gir spillet 3 stjerner
Cooking Frenzy®️Cooking Game სტრატეგია kgi
Jeg elsker dette spillet. Det er så enkelt og morsomt! Det er som et spill du drømmer om... så lenge det ikke blir kopiert lime har det ganske mye, men uansett er dette spillet fantastisk! Du må prøve det
Last Day on Earth: Survival ஆக்ஷன் jcrm