Post by nistforriocilla on Feb 12, 2022 14:45:25 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ginger 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ginger 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändliga nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ginger 2 2022 version ▞▞▞
det är ett mycket intressant spel för barn och även för vuxna😊😊snälla ladda ner spelet.
Det är ett roligt spel och det som gör det ännu roligare är att Ginger kan upprepa vad du satt. Han är en söt kattunge som jag älskar mycket
Jag ger en stjärna för att jag inte kan ge noll varför det inte finns i som att prata tom, prata angela och prata hank.
Det är glidningstid
Det här är en riktigt bra app som vi kan äta frukost med honom och han är den här är riktigt bra Jag har aldrig sett en app som om det här är en riktigt bra app fantastisk app jag hoppas alla gillar den här appen även om den är bra, ladda ner den verkligen verkligen riktigt söt app du gillar den här appen ladda ner kontorsspel 😁😆 Jag är så glad att du har det spelet
Jag gillar den här visionen
Det verkar som om ingen pratar om mannen som går förbi tittar på dig och fortsätter gå. Det skrämmer mig varje gång. Han är helt klädd i svart. Jag vet inte varför de har den funktionen bara ta bort den. Eller något är fel på min telefon...
Perfect Cream Žaid. automat. uev
Jag ger dessa två stjärnor eftersom det bara är roligt i 5 sekunder
Jag hatar att det tar för att det tar för lång tid att spela spelet och jag laddade ner igår och det vill fortfarande släppa in mig. Jag hatar det här spelet
Hej, jag är saharsh från att leka med ingefära
Talande Tom
Den pratar inte
JAG HATAR DEN HÄR APPEN DEN ÄR SÅ LÖJLIG!!! Uppdatera det här spelet så ger jag dig 5 stjärnor! Och snälla jag behöver fler spel, som My Tom and your Other games! Tack
Jag rekommenderar verkligen det här spelet om du gillar tillfredsställande saker så om du klickar på skålknappen i det övre högra hörnet
Mycket dåligt hängspel snälla installera inte detta 😕 du kan installera talking tom, angla och tom friends etc.
Jag minns fortfarande att jag spelade det gick jag var ett barn det var ganska roligt bra spel det väcker mina barndomsminnen :3
Roligt! Av mina gamla är 5 jag laddar ner det är ett roligt spel men maten är inte mycket men ja det är bäst jag ignorerar inte det här spelet😀☺
Fantastiskt spel kitty pitty Mau 😅🤣🤣🤣🎈👌
Det här spelet är fantastiskt! Inga annonser och inget behov av att köpa grejer så detta borde vara världens största spel.
Känner du till Angela-spelet lyssna på samma sak som personen som gjorde det här försöker hacka dina grejer jag hittar där du bor SÅ SPELA INTE ALLS det Talking Tom-spelet är samma sak SPELA INTE och en dag klockan 03.00 Jag skulle sova någon Fel vid dörren och det stod en räv öppen det var en TALKING TOM PLUSH och det fanns en USB-grej i Talking Tom snälla bli av med det här spelet och det lämnade mig ett meddelande att snälla jag upprepar bli av med JAG SKULLE DÖ MEN JAG LÄTTE I DET !!😱😫
Var försiktig för det finns någon som ser dig när de handlar med mina vänner.
När jag sa fett sa det fett ass
Jag gillar det inte så mycket, det är bara OK, min talande tom och angela är bättre
jätte rolig
Jag gillar det här för varje gång jag äter flingor till frukost får jag min surfplatta och börjar äta med honom. Det här spelet är roligt
Väldigt söt katt i det här spelet 🐈🐈🐈🐱
Kraschar hela tiden.
Jag DL detta för min 5-åriga brorson och han är beroende! Det är ett gulligt spel och till och med jag har kul när jag spelar det med honom och hjälper honom. Jag rekommenderar starkt detta! 💕
För många annonser för barn
Jag tycker att det här spelet är lite läskigt om du snurrar på huvudet så ser det läskigt ut och när du pratar lyssnar han på dig och det är lite läskigt men spelet är roligt
Trevligt spel det är för roligt jag gillar det här spelet
Den här appen är väldigt cool
Jag gillar när han äter soppa och tuggar.🍲
Min pratande ingefära behöver lite roligare till okej, jag antar att jag ger dem två stjärnor eftersom barnen som han behöver lite mer saker för uppdatering eller något
Killar om du behöver ta bort annonserna så tar du bort det bara stäng -WIFI- och njut
den är bra för barnen
Det här spelet är bra men det har ingenting att göra.
Spelet är bara roligt
Det här spelet är dåligt eftersom del 1. hatade det väldigt mycket. Jag tycker det var kul gick jag ladda ner.
Den här spelet är faktiskt bra c:
Barn yngre än 7 kommer att gilla det här spelet, men jag är 10, min bror älskar det här spelet (han är bara 3)
Jag älskar den här appen den här appen är trevlig för men det händer många saker, den går inte och går och handlar inte bara de spelen och de är du bara önskar att de kan göra något annat istället för de sakerna så jag ger dig en 4:a stjärna
Det här är ett väldigt fantastiskt spel för mig 🙂. För jag spelade det på min surfplatta när jag var liten. Men det är verkligen fantastiskt. Jag tror inte att spelet har några problem. Du kommer att känna dig väldigt bra och nöjd när du ska spela spelet. Du kan installera appen ☺️☺️☺️☺️
Talking Ginger 2 Izklaide dwf
10 app allt allt är la pa 911 a1 XD XD av nej nej ko jag är med på i todos klappar